با حضور استاندار و مدیرعامل آبفای استان صورت گرفت ؛ 
امروز پنجشنبه مورخ ۷ دیماه ۱۴۰۲ در آیینی با حضور دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب استان و جمعی از مسولین شهرستانی، کلنگ احداث خط انتقال فاز دوم مجتمع آبرسانی مورت و مجتمع آبرسانی چشمه رمضان(بخش بولی ) بر زمین زده شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 28 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ در این آیین ابتدا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ضمن تقدیر از حمایت‌های استاندار و پای کار بودن بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین علی ع گزارشی از مشخصات فنی پروژه ارائه نمود.

پرویز ناصری گفت: خوشبختانه با استفاده از توان و ظرفیت بسیج سازندگی، زیرساخت‌های خوبی در استان و شهرستان چوار ایجاد شده است.

مدیرعامل آبفای استان افزود: اجرای خط انتقال فلزی به طول ۱۸'کیلومتر در اقطار ۱۵۰ و ۲۰۰ میلی متر به جهت آبرسانی به ۷ روستای مجتمع آب روستایی مورت تا روستای بانخشک و همچنین ۱۶ روستای مجتمع آب روستایی چشمه رمضان و در مجموع ۲۳ روستا از محل اعتبارات محرومیت زدایی جهاد آبرسانی توسط بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به عنوان مجری آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان ایلام شروع می گردد.

ناصری یادآور شد: تااکنون در این روستاهای این دو مجتمع، ۲۷کیلومتر خط انتقال، ۲۵ کیلومتر اصلاح شبکه توزيع و ۴ باب مخزن به حجم ۶۰۰ مترمکعب،بهسازي دو دهنه چشمه،احداث یک واحد ایستگاه پمپاژ و ۱۵۰۰ متر نیرو رسانی به ایستگاه پمپاژ از محل اعتبارات آبرسانی به مجتمع های اولویت دار روستایی و همچنین اعتبارات محرومیت زدایی انجام شده است.

ناصری در پایان جمعیت بهرمند از اجرای این طرح را ۱۷۴۱ نفر در قالب ۸۷۴ خانوار برشمرد.

دکتر بهرام نیا استاندار ایلام نیز ضمن تقدیر از عملکرد شرکت آبفای استان، به علت حرکت مسیر در برنامه های جهادی دولت، تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با همکاری بسبج سازندگی با بالاترین میزان پیشرفت در اجرای پروژه های جهاد آبرسانی، از دستگاه های برتر کشور در این حوزه قرار گرفته است که نشان از تعهد و توان مدیران این مجموعه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار